poniedziałek, 30 listopada 2015

PIKCZERSY CALENDAR 2016 with me


JEST JUŻ JEST - 3 edycja limitowanego rysunkowego kalendarza PIKCZERSY 2016
mój najlepszy tegoroczny urodzinowy prezent - pierwsza okładka i to '100% handmade' autorstwa Jarka Filipczaka :) któremu zadałem 2 pytania

1. pomysł?
... powstał całkiem spontanicznie.Poszukiwałem kalendarza odpowiedniego dla siebie. Interesowały mnie kalendarze, które ciekawie będą aranżować przestrzeń w mojej pracowni - nie znalazłem takiego - zdecydowana większość to kwiaty, pejzaże lub kobiety w kiczowatych ujęciach - pomyślałem wówczas , że sam stworze swój własny kalendarz i ...po prostu go narysowałem:)
2. jak dobierasz modeli?
w każdej edycji dobór modeli do kalendarza był motywowany czymś innym .
Pierwszy z roku 2014 - to zbiór wybranych grafik, które powstały znacznie wcześniej - taki kalendarz-pamiętnik.
Druga edycja rok 2015 - to kalendarz poświęcony brodaczom:) Inspiracją byli brodaci mężczyźni - wybrałem panów, którzy mi się po prostu podobali.
Natomiast najnowsza edycja, kalendarz na rok 2016 jest zupełnie inny od pozostałych - nie tylko zmieniła się kompozycja i układ grafiki względem czcionek kalendarza - ale także dobór panów był zupełnie inny - zrobiłem casting na swoim blogu - i spośród kilkudziesięciu zdjęć, które nadesłali chłopacy - wybrałem 12 najciekawszych - chciałem by kalendarz
w tym roku zintegrował się z fanami moich rysunków - bo to właśnie oni znajdują się w moim kalendarzu - są to postacie bardzo charakterne, różne od siebie - między innymi artyści, muzycy, projektanci, modele - każdy z nich jest inny 

w 2016
czytelnikom Rascal Room życzę w nadchodzącym roku tego samego co sobie:) by nie zabrakło Wam nigdy inspiracji w dążeniu do artystycznego spełnienia!


a ja raz jeszcze DZIĘKUJĘ wszystkim Wam, którzy oddali na mnie okładkowy głos :)

październik 2016 

w pracowni

12stka


PIKCZERSY
www.pikczersy.com
FanPage / Instagram: PIKCZERSY

Zamówienia, możecie składać przez Fanpage lub pod adresem jarek@pikczersy.com
Osobiście do nabycia w sklepie Time to / Warszawa, ul. Poznańska 7 (wejście od strony ul. Wilczej)

2 komentarze: