czwartek, 12 listopada 2015

my work: Editorial for MOXOS


looooong hours in the studio, where emotions were very hot and the temperature below '0'
my department - concept and styling + hair styling
at the end - I am proud of this project :)
and thank all the Artists who took part in it
___

dłuuuugie godziny w studio, gdzie emocje były bardzo gorące, a temperatura poniżej 0
moja działka - koncept i stylizacja edytorialu + stylizacja włosów
finał - jestem dumny z tego projektu :) i dziękuję wszystkim Artystom,
którzy wzięli w nim udział


 

designer: MOXOS by Małgorzata Knopik Skibińska
photos: Piotr Maciaszek
styling: me :) Sebastian Kobielski / Studio Jaga Hupało Born to Create
hair styling: me :) Sebastian Kobielski / Studio Jaga Hupało Born to Create
model: Anna Sołtan / Orange Model Agency Warsaw
model: Barry Solone
make-up: Olga Lolka Dackiewicz
make-up (blue coat): Anna Maria Zieja

1 komentarz: